Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Ημερολόγιο Μαρίας Πολυδούρη - 1η Απριλίου

1 Απριλίου 1922

Να η ημέρα μου! η ημέρα που ήρθα στον κόσμο μέσα σ’ ένα σπιτάκι όμορφο, γεμάτο φως… η ημέρα π’ άκουσα τα πρώτα κελαηδήματα των πουλιών, είδα τα πρώτα ρόδα του έαρος. Επέρασαν από τότε είκοσι χρόνια και θα μπορούσα να πιστέψω ότι μόλις τα δέκα έχω περάσει. Κι όμως πόσες στιγμές, ημέρες, μήνες, χρόνια λύπης και απελπισίας, στεναγμών και δακρύων βρίσκονται μέσα σ’ αυτή τη ζωή των 20 ετών. Κι ακόμα πόσες φορές είμαι πολύ – πολύ περισσότερο από 20 ετών με τις νευρικές χειρονομίες μου, τις ρυτίδες του μετώπου μου, την μελαγχολική σιωπή μου!

Ο μήνας που μου έδωκε τη ζωή κι ο μήνας που όταν μπει μου παίρνει κάθε ίχνος ζωής! Μια μελαγχολία χωρίς όρια με πνίγει, μια πλήξη τρομερή με παραλύει, μια νευρικότης με πεθαίνει. Απρίλιε… Απρίλιε πόσο ευχάριστα μου ψάλλεις τη δυστυχία μου, μου θυμίζεις ό,τι μου λείπει… με απελπίζεις…

(Μαρία Πολυδούρη, Ρομάντσο και άλλα Πεζά, Βιβλιοπωλείον της Εστίας, Αθήνα 2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου